Ztráta nebo nález věcí starší než 24 hodin

Upozornění
  • Pro úspěšné využití kontaktního formuláře je potřeba do 24 hodin autorizovat (potvrdit) odkaz, který obdržíte na Vámi zadanou e-mailovou adresu. Bez jeho potvrzení nebude podání přijato – chráníme tím i Vás od spamu a nevyžádaných zpráv. Ihned po prošetření, nejpozději do 30 dnů, Vám odpovíme.
  • Anonymní podání bez uvedení jména a příjmení, podání která obsahují vulgární či urážlivé výrazy, jsou činěna opakovaně, polemizují s předchozí poskytnutou odpovědí z důvodu neodůvodněné nespokojenosti s vyřízením dotazu nebo směřují k poskytnutí informací, které nelze podle právních předpisů poskytnout (např. osobní údaje), případně jsou nesrozumitelná, nemohou být prošetřována a budou proto odložena.
Vyberte prosím téma ze seznamu:
Pokud ve vozidle MHD ztratíte či zapomenete své věci, můžete nastalou situaci řešit dvěma způsoby:
  • Pokud si svou ztrátu uvědomíte do 24 hodin, zavolejte bezprostředně na informační linku 296 19 18 17, kde Vám pomohou a poskytnou další informace.
  • V případě, že si uvědomíte ztrátu věci po delší době, využijte náš kontaktní formulář nebo volejte informační linku 296 19 18 17
Všechny nevyzvednuté věci, u kterých nelze z okolností poznat, komu mají být vráceny, svážíme do Kanceláře ztrát a nálezů, Magistrátu hl. m. Prahy, a.s.

Ke svému požadavku můžete přiložit až 4 soubory (maximální velikost jednoho souboru je 6 MB, povolené typy souborů jsou doc, docx, txt, pdf, jpg, jpeg, xls, xlsx)

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Více informací.