Námitky, podněty, reklamace

Námitky, podněty a reklamace k práci přepravní kontroly je možno podat:

Písemně

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
odbor Přepravní kontrola
Sokolovská 42/217
190 00 Praha 9
zobrazit na mapě

Ústně

Z provozních důvodů dochází od 1. března 2021 do odvolání k uzavření pracoviště oddělení stížností a námitek, místnost č. 46.

Námitky, stížnosti nebo žádosti lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle 296 193 129.

Dopravní podnik hl. m. Prahy, budova Centrálního dispečinku, 
Na Bojišti 5, Praha 2 (stanice metra C I. P. Pavlova), 
přízemí, dveře č. 46
zobrazit na mapě

Hodiny pro veřejnost
Po, Út: 10.00 – 14.00, 14.30 – 17.30 hodin
St: 8.00 – 11.30, 12.00 – 15.00 hodin

Online pomocí kontaktního formuláře

Kontaktní formulář pro podání námitek, podnětů a reklamací