DPP může konečně předat reklamní plochy v metru novému nájemci. Získá za ně čtyřikrát více než doposud

09. 07. 2019

Praha, 9. července 2019 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) po téměř pětiletém sporu se společností euroAWK může konečně předat city light vitríny (CLV) v metru novému nájemci. Tím je společnost BigBoard Praha, a. s., která za jejich pronájem nabídla v poptávkovém řízení čtyřikrát více, než DPP platil dosavadní uživatel.

„Spory se společností euroAWK, která plochy využívala neoprávněně, byly pravomocným rozsudkem Městského soudu v Praze ukončeny vloni v listopadu. Jsem velice potěšen, že nyní již nic nebrání tomu reklamní plochy v pražském metru konečně předat novému nájemci v souladu s nedávno podepsanou smlouvou,“ říká Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod DPP.

Na jaře loňského roku DPP vypsal dvoukolové poptávkové řízení na pronájem těchto ploch v pražském metru, které byly v té době neoprávněně užívány společností euroAWK. Vítězem poptávkového řízení se stala společnost BigBoard, která nabídla za pronájem více než 1 200 ploch čtyřnásobně vyšší cenu. Zatímco euroAWK platila za místo pro provozování jedné CLV zhruba 9 200 Kč ročně, BigBoard nabídl částku 38 563 Kč. Za pronájem stejných míst tak DPP díky poptávkovému řízení získá ročně přes 35 milionů Kč víc, než dostával doposud.

Nový nájemce začne od července platit nájem v částce, kterou Dopravnímu podniku sám nabídl. DPP tak za celou dobu kontraktu, který je uzavřen na deset let s opcí na dalších pět let, obdrží více než 600 mil. Kč. Jedná se o částku čtyřikrát vyšší, než by DPP dostal dle staré smlouvy. Dopravní podnik za poslední více než dva roky úspěšně vysoutěžil v otevřených tendrech několikanásobně výhodnější podmínky pro pronájem svých reklamních ploch v autobusech a tramvajích. V této úspěšné praxi proto hodlá do budoucna pokračovat a bude aktivně nabízet své reklamní plochy za tržní nájemné.

Kontakt pro více informací:
e-mail: tiskoveoddeleni@dpp.cz

Otevřít popup