Fanshop DPP nově nabízí propagační předměty v designu MAAPPI

31. 01. 2020

Praha, 31. ledna 2020 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) již přes rok provozuje fanshop s propagačními předměty DPP. Nyní je možné zakoupit prostřednictvím fanshopu DPP a přispět tak na dobrou věc i propagační předměty s novými motivy MAAPPI. Zatímco celkový sortiment na počátku loňského roku představoval cca 120 druhů zboží, nyní mohou zájemci vybírat z cca 360 druhů. Za celý rok 2019 bylo prodáno více než 5 700 kusů zboží.

„Nová nabídka na fanshopu s motivy MAAPPI zahrnuje v tuto chvíli mikiny, trička, hrnky, plátěné tašky a ponožky. V roce 2020 plánujeme tento sortiment dále rozšiřovat. Osobně mohou zájemci vybírat i v Infocentru DPP na Můstku,“ uvedl Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod. Kompletní nabídka je k dispozici zde: https://fanshop.dpp.cz/kategorie/kolekce-maappi-pro-dpp

Od pondělí 3. února 2020 se mj. na zákaznických přepážkách Lítačky ve Škodově paláci začnou vydávat karty se speciálním designem od MAAPPI, který symbolizuje podobu pražského metra v budoucnosti tak, jak ji vidí autor projektu, talentovaný mladý autista a milovník veřejné dopravy, Matěj Hošek. Cestující si budou moci vybrat mezi zelenou, bílou nebo růžovo-červenou variantou motivu Lítačky. 

MAAPPI je dobročinný projekt, jehož hlavní tváří je patnáctiletý autista Matěj Hošek. Rodiče si s ním dlouho nevěděli rady, až mu jednou do ruky dali mapu pražské MHD. Matěj si mapy okamžitě zamiloval a našel v nich tolik hledaný klid. Od té doby Matěj kreslí své vlastní mapy, které jsou, pod dobročinnou značkou MAAPPI, umisťovány na různé předměty a prodávány. Podstatnou část zisku chce rodina investovat zpět do systému a zlepšit především psychiatrickou péči pro děti s PAS a vzdělávání, které nyní stojí školy značné peníze.

DPP loni prostřednictvím fanshopu prodal: 588 modelů, 489 knih, 471 trik, 442 brožur, 433 hrnků nebo 378 plakátů. Do top desítky patří i přívěsky, kravatové spony, USB flash disky a šňůrky na krk. 35 % zboží bylo dodáno poštou, zbytek zákazníků zvolilo osobní vyzvednutí (většinou na Infocentru Můstek). Od června se prodávají vstupenky a jízdenky na akce DPP – prodáno bylo více než 1 600 ks. Tři nejprodávanější artikly představují: Model Škoda Fabia Pohotovost DP, Schéma metra a tramvají „Jezevčík“, hrnek Linky pražského metra. 

 

Kontakt pro více informací:
e-mail: tiskoveoddeleni@dpp.cz