Nacházíte se v sekci: Úvod » Kontakty » Kontaktní formulář
 

Kontakty

Vážení klienti, nacházíte se na stránce kontaktních formulářů, které slouží k  rychlému vyřízení Vašich podnětů. Díky Vám můžeme stále zlepšovat své služby.

Dříve, než začnete vyplňovat některý z formulářů, podívejte se prosím na stránku nejčastějších dotazů. Je možné, že  odpověď naleznete právě na této stránce. V opačném případě rádi přijmeme Vaše podání a budeme se jím zabývat.

Prosíme, věnujte pozornost výběru charakteristiky Vašeho podnětu. Upozorňujeme, že doba na odpověď na Váš podnět může být až 30 dní. Je také nutné, abyste ve formuláři vyplnili všechny povinné údaje. Po vyplnění povinných položek formuláře a jeho odeslání obdržíte na Vámi zadanou e-mailovou adresu odkaz pro jeho potvrzení. Potvrzení (autorizaci) je nutné učinit do 24 hodin od doby zaslání podání. Upozorňujeme, že bez této autorizace nebude na podání reagováno.

Současně upozorňujeme na to, že podání anonymní (tj. bez uvedení jména a příjmení), podání která obsahují vulgární či urážlivé výrazy, jsou činěna opakovaně, polemizují s předchozí poskytnutou odpovědí z důvodu neodůvodněné nespokojenosti s vyřízením dotazu nebo směřují k poskytnutí informací, které nelze podle právních předpisů poskytnout (např. osobní údaje),  případně jsou nesrozumitelná, nemohou být prošetřována a budou proto odložena.

Děkujeme za pochopení.

Podnět

V rámci zvyšování kvality služeb přivítáme Vaše podněty k pražské městské hromadné dopravě zajišťované Dopravním podnikem hlavního města Prahy. Podnětem rozumíme podání fyzických nebo právnických osob, které má povahu návrhu na zlepšení nebo upozornění na nedostatky v naší činnosti a službách.

Dotaz

Vyplněním formuláře Dotaz je možné získat informace o nejrůznějších oblastech souvisejících s městskou hromadnou dopravou, provozovanou Dopravním podnikem hlavního města Prahy, akciovou společností . Část formulářů je směrovaná přímo na smluvní společnosti, které jednotlivé činnosti zajišťují.


E-shop

V této sekci nám můžete sdělit či se dotázat na vše, co se týká nákupu jízdních dokladů prostřednictvím e-shopu – například registrace, slev, stavu Vaší objednávky či plateb.

Ztráty a nálezy

Pokud ve vozidle MHD ztratíte či zapomenete své věci, můžete nastalou situaci řešit dvěma způsoby: Pokud si svou ztrátu uvědomíte do 24 hodin, zavolejte bezprostředně na informační linku 296 19 18 17, kde Vám pomohou a poskytnou další informace. V případě, že si uvědomíte ztrátu věci po delší době, využijte náš kontaktní formulář nebo volejte informační linku 296 19 18 17. Všechny nevyzvednuté věci, u kterých nelze z okolností poznat, komu mají být vráceny, svážíme do kanceláře Ztrát a nálezů, Magistrátu hl. m. Prahy, a.s.


Pochvala

Setkali jste se nejen s profesionálním přístupem zaměstnance Dopravního podniku hlavního města Prahy, akciové společnosti, ale také s mimořádnou vstřícností či ochotou? Prosíme podělte se s námi o takové poznatky.



Přejít na navigaci


 
  • Fanshop DPP
  • Řidiči
  • elektronicka jizdenka
  • E-shop
  • Nemovity majetek
  • Doprava bez bariér
  • Moje spojení
  • Pracovní příležitosti
  • Parkuj v klidu
  • EUfondy


 

Přihlášení | Registrace