Nacházíte se v sekci: Úvod » Jízdné » E-jízdenka » Ztráta či poškození karty
 

Co dělat při ztrátě a poškození karty

V případě že jste ztratili nebo došlo k poškození Vaší čipové karty, kterou aktivně užíváte, například k nahrání časových kupónů PID, můžete využít pracoviště služeb v Zákaznickém centru ve Škodově paláci, kde si můžete na místě nechat vystavit novou kartou, a nahrát duplikát kupónů nahrané na předchozí kartě.

Při ztrátě či krádeži si můžete nechat kartu zablokovat na lince 800 100 258.

Tato služba je zpoplatněna dle platného Ceníku.

 

Přejít na navigaci


 
  • Řidiči
  • elektronicka jizdenka
  • E-shop
  • Nemovity majetek
  • Doprava bez bariér
  • Moje spojení
  • Pracovní příležitosti
  • Parkuj v klidu
  • EUfondy


 

Přihlášení | Registrace