Nacházíte se v sekci: Úvod » Kontakty » Časté dotazy » Proč pro podání stížnosti nemůžu využít sociální sítě?
 

Proč pro podání stížnosti nemůžu využít sociální sítě?

DPP pro podání stížnosti či pochval (obecně podnětů) na poskytované služby svým zákazníkům zřídil na webových stránkách kontaktní formulář, který je propojen se softwarovým nástrojem k vyřizování této agendy.

S ohledem na charakter komunikace na facebooku (případně twitteru, youtube atd.) není možné propojit sociální síť s elektronickým systémem vyřizování podnětů od cestující veřejnosti. Pokud tedy máte na srdci jakékoliv sdělení, které nám chcete sdělit a hlavně na které po vyšetření v rámci DPP očekáváte odpověď, využijte kontaktní formulář na stránkách www.dpp.cz → Kontakty → Kontaktní formulář → Podnět. Kontaktní formulář umožňuje vložení příloh mnoha formátů, máte tak možnost se s námi podělit o to, co byste chtěli vkládat na sociální média.

 

Přejít na navigaci


 
  • Řidiči
  • elektronicka jizdenka
  • E-shop
  • Nemovity majetek
  • Doprava bez bariér
  • Moje spojení
  • Pracovní příležitosti
  • Parkuj v klidu
  • EUfondy


 

Přihlášení | Registrace