Nacházíte se v sekci: Úvod » Aktuality » Informační materiály Dopravního podniku a ROPIDu v novém
 

Informační materiály Dopravního podniku a ROPIDu v novém

Dopravní podnik hlavního města Prahy a organizace ROPID začínají úzce spolupracovat v oblasti komunikace s veřejností, cestující tak získají informace o cestování v atraktivnější a hlavně jednotné podobě.

 

 

Brožura Nočním městem   Brožura Cestování s kočárkem   Brožura Městem za poznáním

Titulní strany informačních materiálů v nové grafice

 

Instituce se domluvily na společné jednotné grafice všech informačních materiálů i na kampani, která bude dlouhodobě ukazovat výhody cestování MHD oproti jízdě osobním automobilem. Jednotlivé vizuály kampaně Kde jinde :-) jsou doplněny někdy i mírně provokativními texty, jejichž součástí jsou také úryvky z děl Michala Viewegha nebo hudební skupiny Mandrage. Grafický styl vytvořilo a navrhlo studio Dcode Creative.

S plakáty se setkáte nejen ve vozidlech a na zastávkách MHD, ale i tam, kde se nad nimi mohou zamyslet také řidiči osobních aut.

Představená část kampaně je ve skutečnosti jen počátkem dlouhodobé komunikační koncepce. V dalších měsících vznikne pokračování, ve kterém Dopravní podnik hlavního města Prahy a ROPID připomenou, že pražská MHD je z pohledu mezinárodních výzkumů jedna z nejlepších na světě, protože je levná, oproti ostatním metropolím přesná a jezdí po Praze opravdu všude a v jakoukoli denní i noční dobu, což není ve světě zcela běžné.

 

Kde jinde si najdete čas na čtení těch nejlepších mailů   Kde jinde si najdete čas na skvělou muziku

Kde jinde si najdete čas na ta nejhezčí slovíčka   Kde jinde si najdete čas na pořádnou jízdu

Kde jinde si najdete čas na svých dvacet stránek v knize

 

Přejít na navigaci


 


 

Přihlášení | Registrace